من از غیرحرفه‌ای‌ترین بازیکنان آرسنالم!

حاشیه های فوتبالی: بن وایت می‌گوید او یکی از غیرحرفه‌ای‌ترین بازیکنان آرسنال است! برای ادامه پست با سایت حاشیه های فوتبالی همراه باشید.

من از غیرحرفه‌ای‌ترین بازیکنان آرسنالم!

در طول چهار فصل گذشته لیگ برتر، بن وایت، مدافع توپچی‌ها، تنها ۹ بازی را از دست داده است.

وقتی از او پرسیده شد که چگونه به این دستاورد رسیده است، وایت با خنده گفت: «واقعاً نمی‌دانم. اگر از هر کسی در باشگاه بپرسید: «چه کسی حرفه‌ای‌ترین است؟» قطعاً من نخواهم بود. من به حمام یخ نمی‌روم، کشش انجام نمی‌دهم، هیچ‌کدام از این کارها را نمی‌کنم. من فقط مصدوم نمی‌شوم. واقعاً یکی از غیرحرفه‌ای‌ترین‌ها هستم.

احتمالاً به این دلیل است که خیلی سریع نیستم، خیلی قوی نیستم. من می‌توانم به آرامی و با درد زیادی هم بازی کنم. اگر یک هفته بازی نکنی، کسی می‌آید و خوب بازی می‌کند و شاید نتوانی به تیم برگردی.»

وایت پس از اینکه به دلیل یک مشکل جزئی در کشاله ران دو بازی اخیر آرسنال را از دست داده است، نزدیک به بازگشت به ترکیب اصلی است.

در حال ریکاوری در خانه، نمی‌توانید وایت را در حال تماشای فوتبال ببینید، بازیکنی که برای علاقه نداشتنش به ورزش معروف است!

در مورد این موضوع، وایت توضیح داد: «این مسئله بزرگی نیست. در تمرین از تعداد ویدیوهایی که هر روز باید تماشا کنید، خسته می‌شوید. بسیار زیاد است. بنابراین، وقتی به خانه می‌روم فقط می‌خواهم آن را فراموش کنم. هیچ فوتبالی در کار نیست، در مورد آن صحبت نمی‌کنم، مامان و بابا با من در مورد آن صحبت نمی‌کنند. مثل این است که این شغل من نیست. من همیشه اینگونه بوده‌ام و می‌خواهم اینطور بمانم، فقط یک آدم معمولی. وقتی به خانه می‌روم کارهای دیوانه‌واری نمی‌کنم. چیزهای معمولی روزمره چیزی است که دوست دارم برای خودم نگه دارم.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا