دعوای مدیر بایرن با خبرنگار: تو بیا مربی شو!

حاشیه های فوتبالی: مکس ایبرل، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، به شدت از انتقادهای مطرح شده از تیمش پس از شکست برابر بارسلونا عصبانی شد. برای ادامه پست با سایت حاشیه های فوتبالی همراه باشید.

دعوای مدیر بایرن با خبرنگار: تو بیا مربی شو!

بایرن مونیخ شب گذشته در حالی در مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا روبروی بارسلونا قرار گرفت که در چند بازی اخیر همیشه توانسته بود برابر این تیم به پیروزی برسد و شاید کمتر کسی انتظار یک شکست سنگین برای آنها در ورزشگاه خانگی حریف در خاک اسپانیا را داشت.

اما این اتفاق برای شاگردان ونسان کمپانی رخ داد و بایرن با نتیجه پرگل ۱-۴ شکست خورد تا شب سختی را پشت سر گذاشته باشد و انتقادهای بسیاری به خصوص از عملکرد این تیم در خط دفاعی و دروازه مطرح شد که به نظر می‌رسد چندان به مذاق ایبرل به عنوان مدیر ورزشی این باشگاه خوش نیامده است.

یکی از خبرنگاران حاضر در ورزشگاه در مصاحبه پس از پایان این بازی در گفت‌وگو با ایبرل از او پرسید که نظرش درباره ضعف بایرن در کارهای دفاعی چیست و این سوال با واکنش منفی از سوی او روبرو شد. ایبرل در پاسخ به او با عصبانیت گفت: «برو مدرک مربیگری‌ات را بگیر… پس از آن می‌توانی مربی شوی و عملکرد بهتری داشته باشی!

خیلی کار مزخرف و زشتی است که وقتی گل دریافت می‌کنیم بخواهیم خط دفاعی را مقصر بدانیم. اگر کسی گل بزند هم فقط باید از هری کین تعریف شود. این تلاشی برای ایجاد شکاف و اختلاف در تیم ماست. ما اجازه چنین کاری را نخواهیم داد.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا