اگر من هم مربی بارسا بودم، به خودم بازی نمی‌دادم

حاشیه های فوتبالی: وویچک شزنی، دروازه‌بان بارسلونا، دلیل اینکه چرا نیمکت نشین اینیاکی پنیا است را درک می‌کند. برای ادامه پست با سایت حاشیه های فوتبالی همراه باشید.

اگر من هم مربی بارسا بودم، به خودم بازی نمی‌دادم

وویچک شزنی هنوز یک دقیقه هم برای بارسلونا بازی نکرده است. این دروازه‌‌بان پیش از این در دو بازی اخیر مقابل سویا و بایرن مونیخ در فهرست تیمش قرار گرفته، اما فرصتی برای بازی در ترکیب تیمش به دست نیاورده است.

در واقع، خود این دروازه‌بان تصمیم هانسی فلیک برای نگه داشتن اینیاکی پنیا در ترکیب اصلی را درک می‌کند. شزنی به اِلِون اسپورت گفت: “پنیا هیچ دلیلی به مربی نداده که او را نیمکت نشین کند. ما زیاد صحبت کرده‌ایم. من قبلا به سرمربی تیم گفته‌ام که صد درصد آماده هستم اما تیم خوب کار می‌کند. اگر چیزی خراب نشده، پس به دنبال درست کردن آن هم نمی‌روید.

اگر همین حالا خودم هم مربی بودم، خودم را در ترکیب بازی نمی‌دادم. بعداً این شانس را خواهم داشت که بازی کنم. در حال حاضر تیم بسیار خوب کار می‌کند، این مهم است.”

بارسلونا در ابتدای ماه اکتبر به دلیل غیبت طولانی مدت مارک آندره تراشتگن، شزنی را به خدمت گرفت. این باشگاه به دنبال دروازه‌بان‌های باتجربه بود و شزنی بهترین موقعیت برای آن‌ها به حساب می‌آمد.

این دروازه‌بان از تابستان گذشته بازنشسته شده بود و در اسپانیا زندگی می‌کرد اما در پذیرش پیشنهاد باشگاه کاتالان هیچ تردیدی نداشت. در هر صورت، هانسی فلیک تا به امروز نشان داده که از پنیا استفاده می‌کند. بنابراین قابل پیش‌بینی است که در بازی روز شنبه ال‌کلاسیکو هم او به جای شزنی درون دروازه باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا